توافقنامه سطح خدمت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد
توافقنامه سطح خدمت "خدمات پرتال شرکت"
توافقنامه سطح خدمات یا SLA بخشی از خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد در رابطه با مشترکین آب روستایی می باشد که مواردی مانند: زمان ارائهی خدمت، فرایند درخواست و ارائهی خدمت، هزینههای تاخیر در خدمت و سایر عوامل تاثیرگذار بر سطح کیفیت ارائهی خدمت، مورد توافق طرفین قرار را در بر دارد.
در پورتال شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد خدمات در انواع و به شرح زیر ارائه می گردد:
توافقات مربوط به هزینه ها و پرداختها از طریق وبسایت رایگان و از طریق دفاتر پیشخوان منطبق با جدول ذیل می باشد:
هزینه های دریافتی پیشخوان
ردیف
خدمات
هزینه دریافتی
1
درخواست انشعاب
150,000
2
تغییر نام بااسکن مدارک
50,000
3
تغییر واحد با اسکن مدارک
30,000
4
تغییر مکان درخواست کنتور
5
درخواست تعویض کنتور
6
قطع موقت/وصل اانشعاب
7
جمع آوری وادغام انشعاب
8
صورتحساب وصدور آن
25,000
9
قبض المثنی
5,000
نگارنده:کارشناس سایت تاریخ آخرین بروز رسانی: 1398/05/26 بازدید:3956
سال 1398
رونق تولید