كسي كه خشنودي مردم را با اين كه خشم خدا در آن است بطلبد خداوند او...
» یادآوری کلمه عبور
 
 

 

توافقنامه سطح خدمت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد

توافقنامه سطح خدمت "خدمات پرتال شرکت"

  1. مقدمه

توافق‌نامه سطح خدمات یا SLA بخشی از خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد در رابطه با مشترکین آب روستایی می باشد که  مواردی مانند: زمان ارائه‌ی خدمت، فرایند درخواست و ارائه‌ی خدمت، هزینه‌های تاخیر در خدمت و سایر عوامل تاثیرگذار بر سطح کیفیت ارائه‌ی خدمت، مورد توافق طرفین قرار را در بر دارد.

  1. هدف
  • هدف از این توافقنامه ارائه با کیفیت خدمت ارائه شده توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد و کیفیت تحویل خدمات الکترونیک برای متقاضیان و مشترکین آب روستایی می باشد.
  • این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمت، روش­های نظارت و مسئولیت­های سازمانی را در صورت لزوم مشخص می­کند.
  1. مسئولیت­ها

در پورتال شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد خدمات در انواع و به شرح زیر ارائه می گردد:

  • خدمات اطلاع رسانی
  • اطلاع از مناقصه، مزایده و فراخوانی های شرکت
  • ارائه راهنمایی­ های مورد نیاز مشترکین آب
  • اطلاع از تعرفه های آب
  • اطلاع از اولویت ­های تحقیقاتی شرکت
  • ارائه عملکرد آماری شرکت
  • اطلاع از قوانین و مقررات شرکت
  • تشریح خدمات مشترکین به همراه فلوچارت
  • اطلاع رسانی در خصوص اخبار ، نشریه و جراید

 

  • خدمات تعاملی
  • ارتباط با شرکت، معاونین و مدیران ارشد
  • مشاهده صورتحساب و محاسبه آب بهای مصرفی
  • اعلام کارکرد و پرداخت الکترونیکی قبوض
  • درخواستهای:  واگذاری انشعاب آب، تغییر کنتور،تعویض کنتور، تغییر کاربری انشعاب، تغییر قطر انشعاب، تغییر واحد مسکونی، اعلام کارکرد کنتور، تفکیک کنتور،صورتحساب میان دوره،قبض میان دوره، قبض المثنی، پرداخت صورتحساب، مشاهده سوابق، جمع آوری یا ادغام انشعاب،قطع و وصل انشعاب، تغییر مکان وسایل اندازه گیری، پاسخ به استعلام، نظرسنجی ارائه خدمت، ثبت پیشنهاد، انتقاد، شکایت
  • ارائه خدمات در خصوص تعامل با پیمانکاران
  • جمع آوری نظر سنجی، انتقادات و پیشنهادات مشترکین و کاربران پورتال
  • ارائه خدمات به کارکنان درون سازمانی جهت مدیریت پست های الکترونیکی و اتوماسیون اداری

 

  • مسئولیت ارائه خدمت
  • پیاده سازی بستر لازم برای ارائه ، تضمین ، پایداری و رفع اشکالات اعلام شده در مورد خدمات عنوان شده به عهده اداره فناوری اطلاعات و GIS می باشد.

 

  1. تعهدات متقابل خدمت­ گیرنده و دستگاه اجرایی
  • متقاضی دریافت این مجوز مکلف است مدارک خود را تنها از طریق سامانه و یا از طریق دفاتر پیشخوان  و ICT روستایی به این شرکت ارائه نماید.
  • شرکت موظف است پس از دریافت مدارک و تایید آن طی مدت دو هفته نسبت به اتمام درخواست اقدام نماید.
  • تارنما در ۷ روز هفته و تمامی طول شبانه روز فعال است.
  • حداکثر زمان پاسخگویی به سوالات ۳ روز کاری می باشد.
  • حداکثر زمان بازگشت به حالت عادی پس از خرابی احتمالی یک روز کاری است.

 

  1. هزینه­ ها و پرداخت­ها

توافقات مربوط به هزینه­ ها و پرداخت­ها از طریق وبسایت رایگان و از طریق دفاتر پیشخوان منطبق با جدول ذیل می باشد:

هزینه های دریافتی پیشخوان

ردیف

خدمات

هزینه دریافتی

1

درخواست انشعاب

150,000

2

تغییر نام بااسکن مدارک

50,000

3

تغییر واحد با اسکن مدارک

30,000

4

تغییر مکان درخواست کنتور

30,000

5

درخواست تعویض کنتور

30,000

6

قطع موقت/وصل اانشعاب

30,000

7

جمع آوری وادغام انشعاب

30,000

8

صورتحساب وصدور آن

25,000

9

قبض المثنی

5,000

 

 

  1. دوره عملکرد
  • این توافقنامه سطح خدمت تا تاریخ 1400/1/1و تحت امضای مدیرعامل شرکت اعتبار دارد.
  1. خاتمه توافقنامه
  • هر گونه تغییرات در نحوه توافقنامه به اطلاع عموم خواهد رسید.

 

 

 

نگارنده:کارشناس سایت
تاریخ آخرین بروز رسانی: 1398/05/26
بازدید:3578

 

سایر سایت های شرکت

آمار سایت

  • » بازدید امروز: 467
  • » بازدید دیروز: 387
  • » کل بازدید: 1,475,951
  • » تاریخ آخرین بروز رسانی: 1398/05/28 13:51:26

سال 1398

رونق تولید